Even voor de collega's - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Peter Smits - WaarBenJij.nu Even voor de collega's - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Peter Smits - WaarBenJij.nu

Even voor de collega's

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Augustus 2014 | Spanje, Zubiri

Als je elke keer lastig gevallen wordt door mail, en er geen prijs op stelt meldt dat even op pmm.smits@gmail.com, dan zal ik je naam verwijderen, er moet natuurlijk ook gewerkt worden.

Peter

  • 22 Augustus 2014 - 16:33

    Marjo:

    nou, ik vind het wel prettig om een beetje mee te lezen , hoe het je vergaat. je vertelt het heel beeldend allemaal. en het relaiveert de begrotingsrompslomp en andere periekelen hier prima. en om je niet ongerust te maken , die vallen ook echt wel mee. ik sluit mijn privemail bij, heeft mijn voorkeur (lees ik het ook buiten werktijd) . groet , marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zubiri

Peter

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 30254

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: